تصاویری دیدنی از نمای نزدیک/ به سیاره حبابهای صابونی خوش آمدید!
نوشته شده توسط : امیر حسین
 
یک عکاس خوش ذوق انگلیسی تصاویری از نمای نزدیک حبابهای صابونی تهیه کرده است که شبیه به سیارات محل زندگی بیگانگان فضایی به نظر می‌رسند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در نگاه اول به نظر می‌رسند که این تصاویر دیدنی مربوط به یک خورشید درخشان بر فراز یک دنیای بیگانه دور باشند، اما با کمی‌دقت متوجه می‌شوید که نمایی نزدیک از سطح روغنی حبابهای صابون هستند.
این عکسها را "ریچارد هیکس"، عکاس 38 ساله انگلیسی گرفته است که چند سالی می‌شود عکاسی از حبابها به بزرگترین سرگرمی‌اش تبدیل شده است.
وی در خصوص این عکسها اظهار داشت: "گاهی اوقات عقب می‌ایستم و تنها یک حباب را تماشا می‌کنم. دور آن راه می‌روم. آن را تحسین می‌کنم و می‌بینم که چطور نور بر روی آن بازی می‌کند و بعضی وقتها از یک حباب عکس می‌گیرم و در آن چیزهایی می‌بینم که انتظارش نداشتم. من تا زمانی که با دقت بر روی نمایشگر دوربین به این حبابها نگاه نکرده بودم نفهمیدم که آنها شبیه سیارات هستند."
براساس گزارش دیلی میل، این عکاس انگلیسی برای تهیه این تصاویر از یک دوربین نیکون D90 با قیمت 650 پوند استفاده کرده و لنز دوربین را همیشه در مرکز بازتابش حباب قرار داده است.
 







:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: